Världens bästa

Måste bara skriva att jag har världens bästa son:) Igår kväll ammade jag han vid 23 och han somnade vid 00 sen vaknade han inte för än kl 6:) Helt underbart:) Så länge i sträck har jag inte sovit på flera månader. Hoppas han sover lika bra inatt:)

Han har ju vart förstoppad nu i nästan 2 veckor. Han har bara basar 2 gånger. Men han bajsade sjukt mycket igår och även nu i kväll så hoppas det har släppt på han. Inte kul när han har ont <3

Nä ny ska jag försöka få lilleman att bli trött. Han ligger klarvaken i sin säng och sprattlar och tittar över allt;) hehe

Här är bilden på Bodyn jag köpte i Danmark:)


Kommentarer
Postat av: Anjelica

Åh vilken häärlig natt du fick:) åh super fin body:)

2012-04-14 @ 08:05:42
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack:)

2012-04-15 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0