Vad har hänt?

Jag vaknar knappt längre när Viggo vaknar på natten.. Skit jobbigt.
Inget jag gör med flit.. stackars min lille pojk <3
Hoppas jag bättrar på mig.

Ska till vårdcentralen med lillen sen. Han är så slemmig i halsen:/

Har haft det toppen mysigt i Danmark med. Viggo har skött sig super bra.

Köpte en Me Too body till han för nästan 190 kr.. men det va den värd för den e verkligen SUPER fin;) Sen köpte jag ett par jeans till han med:) Och Anna köpte med ett par jeans till han och en jätte söt pyjamas.

Tänk att lille Viggo på 6 veckor hunnit med resa till Åmål+Säffle, 2 dop, Gekås, resa till Danmak med färjan och nu bilresa till Danmark i 2 nätter och en tripp till Tyskland med:) söt unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0