mini semester :)

I torsdags så åkte ju jag och Viggo med på Nautca över dagen:) Super mysgt att hälsa på alla gamla jobar kompisar igen:) Han va lite ledsen min lille pojk.. Magen ville inte va med alls.. Men skötte sig galant ändå:)

I lördags så va vi hemma hos Pappa och Anna och åt påsk middag. Super gott verkligen <3

I dag gick vi upp vid 8, ammade lillen då och sen åkte vi och hämtade upp Anna och Nellie så åkte vi och handlade mat till våran mini semester vi åker på imorgon:) Vi ska nämligen till Lalandia i Danmark imorgon:) Vi åker på morgonen och är hemma onsdag kväll igen:) det e Jag, Viggo, Peter, Anna, Nellie och Kevn som åker
Jag och Viggo ska sjlvklart inte bada men vi följer me som sällskap;)




Kan lova att jag INTE saknar denna magen!!! haha
detta är 2 dagar innan han föddes.


Kommentarer
Postat av: Anjelica

Föratår va du menar, saknar absolut inte min heller hehe

2012-04-10 @ 08:25:47
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0