bio:)

Viggo har sovit jätte bra massa nätter nu:) Igår somnade han vid 23,30 och vaknade 4,30. helt underbart.

Ikväll ska jag och Nina på bio=) ska bli jätte kul att komma ut lite.
Men kommer ändå kännas konstigt att va utan lille Viggo men Anna ska passa han så det känns bra ändå:)
vi ska se american pie ;)

Känner mig riktigt duktig nu.) hehe. Hade ammat klart Viggo vid 10 gick då och väckte Peter så han fick ta han så jag kunde hoppa in i duschen. När jag va klar så sa peter att Rava ringt och frågat om ja kunde köra hem hon från Tvååker. Så det gjorde jag. När jag kom hem så tog jag ner duschdraperierna och startade en maskin med tvätt, sen väckte jag Kevin som sovit här och då åt vi frukost. Sen diskade jag och städade köket:) och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar :)

Va på gekås igår med:) träffade mormor:) Har saknat hon jätte mycket. Malin va med också. Efter det så åkte Malin med hem till oss och myste med oss hela dagen:) Jätte trevlig dag:) Jag och Malin lagade mat igår, vi panerade fisk och koka mandelpotatis. Sjukt gott ;) Men malin tyckte fisken såg så äcklig ut innan den va panerad så hon trodde det skulle smaka skit men hon älskade det:):):):) hejja! 

 Va och kollade på Kevin som spelade innebandy med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0