v 27




japp då va vi i v 27:) känns underbart:)
är hemma nu efter en hel veckas jobb. känns helt underbart det med ;)
lille Viggo har på kvällarna när jag gått och lagt mig på båten vart helt vild i magen. han har sparkat som en galning jätte mycket.. igår när jag sov hemma med min peter så sparkade han inget alls. skit konstigt.. måste va något att viggo känner på sig att jag inte gillar att sova själv på båten utan att jag mår bättre av att sova hemma med min peter <3 <3


igår va jag hemma hos kusin anja och lille jonathan:) super mysigt. va där under tiden gubbarna våra spelade bandy:) vi kollade på kär och galen=) mysigt program..

har fått hem massa papper från försäkringskassan nu. himla massa krångel med papper som ska fyllas i hit och dit..

idag blev det sov morgon till 9:) väldigt behövligt efter ca 5 timmars nattsömn i 7 nätter ombord. när jag gick upp hade hjärtat kokat ägg ohc dukat fram frukost:) mys. sen röjde jag lite och efter det åkte jag till nina och  älsade på. jossie och ruth va där med:) nina gjorde spenatsoppa.. sa till hon att jag inte vet om jag gillar det för inte ätit det sen skolan.. och jag gillade det verkligen INTE:/ kändes lite taskigt men kunde inte äta det...

imorgon blir det hem till Jennie=)

nä nu ska jag fortsätta kolla på bonde söker fru;) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0