tack:)

tack min älskade lillasyster Malin=) tycker min blogg blev toppen fin :) <3

sitter på båten lite smått förkyld. det va värre igår så hoppas det bara blir bättre nu:) ska snart gå upp och ta fram lunchen. ska bara samla ork;)

har jobbat i 3 dagar nu så bara lördag, söndag, måndag, kvar sen åker jag hem på tisdag:)
hoppas bara då att syster nina kommit hem från åmål så att vi kan ha våran syskon kväll vi alltid har på tisdagar när våra gubbar spelar bandy:) blev inget förra veckan får då kunde inte hon och nu i tisdags kunde inte jag för jag gick ju på och jobbade så hoppas hoppas att hon är hemma på tisdag:))

magen växer för fullt och har haft fruktansvärt ont i ryggen i 2 dagar nu! känns inte ok alls.. men det e väl sånt som hör till...

längtar hem tok mycket till min älskade peter. inge kul alls att vara ifrån varandra på detta viset.. men ska ju (förhoppningsvis) bara jobba 6 veckor till och det hinner inte bli så många pass ombord så bara att stå ut:)
 
nä nu måste lunchen fram.. ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0