städaaaa!

känns som jag städat hela hela dagen.. storstädade hela köket sen fick jag för mig att göra potatis, blomkål, broccoli, morot och köttfärssoppa så efter det va köket skitigare än innan jag storstädade det så det va bara att sätta igång igen... har tvättat hela dagen med. evighetstvätt. hunnit dammsuga 2 gånger redan... så blir det när det bor en katt och en hund här som bara fäller och fäller....
va inne i stan en sväng innan med hjärtat! han skulle övningsköra lite. så grymt duktigt han är mitt allt:)

sen va vi en snabb snabb sväng till nina och micke för att se om micke kunde fixa våran bil.. men det gick tyvärr inte.. den funkar eller så men det kommer ingen  spolarvätska när man trycker på knappen.. hummm konstigt detta...

hade nellie som sov över här igår. underbart att hon vaknade kl 8..;) igår så åkte vi 3 in till stan och kolla lite affärer och åt lunch och glass:)
sen åkte vi hem och kollade en film och målade nellies och mina naglar:) duktiga vi;)
 när nagellacket hade torkat ringde kusin anja och sa att vi gärna fick komma och hälsa på hon, morgon  och lille jonathan:) yes.. han e ju bara för underbar den lille pojken<3 matade han med  flaskan och nanade han. helt underbart mysigt.. längtar inte lite mindre till vår lille bebis kommer nu...

nu känner jag verkligen sparkarna hela tiden och de har sedan ca 1 vecka tillbaka sparkats jätte mycket typ precis under brösten.. så högt upp!. och de sparkarna kan kännas lite=P när han verkligen sätter igång där inne så ser man hur hela magen rör på sig=) kan inte sluta titta på magen då =P så himla mysigt att se:)

nu e tvätten och disken klar så ska å ta den nu:) ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0