jobb jobb jobb.

japp då va väskan packad och redo för en hel veckas jobb. går om bord på båten ikväll och är där ända till tisdagkväll nästa vecka... ska jobba i befälsmässen så rätt lugnt slipper stressa å så iaf:)
va ett tag sen jag jobbade en hel vecka har mest jobbat dag tur eller bara några dagar det sista så ks bli kul och se hur annorlunda man orkar nu =P

bebis har sparkat för fullt hela dagen idag  och hela kvällen igår. kan tro att han aldrig sover=P så mysigt att känna han. än så länge iaf innan det börjar göra ont av sparkarna=)

älsklingen e på körskolan  nuoch det hade tydligen gått toppen bra som vanligt. han hade gjort 3 teori prov och fått 70 rätt av 70 på alla 3 test:)så stolt man blir då:) hihi. längtar så sjukt tills han får sitt körkort:)

är i v 26 idag med förresten:) helt underbart att läsa att bebis har stora chanser att överleva om han skulle födas nu. vilket jag absolut inte hoppas på att han gör han får jätte gärna vara kvar hos mig ända till 20 feb <3 tänk att han är hela 35 cm lång.. helt otroligt :)

inte mått så himla bra det sista nu så hoppas att jag kommer må bättre när jag kommer hem igen.

ha det bäst alla

Kommentarer
Postat av: Anja

Härligt att du känner av din pöjk soppas mycket!:)

Duktig gubbe du har oxå:)

2011-11-10 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0