hem till far!

ska hem till pappa nu:) eller rättare sagt när jag fått väckt peter. försökt att väcka han i 20 min nu..
då blir det kina mat och hockey:)

jag och hjärtis va på gekås innan:) han sa att jag fick handla precis allt jag ville:) och det gjorde jag med.. hihi
men det blev inte så super mycket med tanke på att jag vart där 2 gånger den senaste månaden.. men det blev massa saker till bebis=) 3200 gick allt på...
fick köpt täcke till vagn och säng, kudde til vagn och säng, 3 påslakanset till sängen, 3 dra på lakan, 1 påslakanset till vagnen, spjälskydd, 2 speldosor, en babysitter med en sån leksakbåge, filt+snuttefilt, en barbapappa mobil till sängen och kläder:) känns helt underbart att ha handlat såpass mycket redan. men vet typ att alla är emot att man ska handla såpass tidigt men orkar inte bry mig mer om vad alla andra tycker och hur de väljer att göra...;)

va hos barnmorskan innan med.. gick jätte bra. alla mina värden var bra och bebisens hjärta va med bra:) hade visst gått upp 2 kilo till:/ men men...


nä nu ska jag åka till pappa. ha det bäst


Kommentarer
Postat av: sara

Bara o shoppA; kommer bebis ut nu så klarar dom ju sig:) hur ligger du till med sfmått? Varför glukos? Har jag inte behövt göra nån av 3 ggr jag vart gravid. :o

2011-11-26 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0