gjorde det ändå!

trodde aldrig om mig själv att jag skulle skaffa en blogg.. men har kommit underfund men att det kan va rätt bra sätt att skriva om mig och bebis i magen. blir lite tjatit att skriva om allt på fb så jag gav upp till slut.

är som jag skrivit gravid. är idag i v 25. (24+6) bebis e beräknad till den 20 feb 2012 (enligt ul), räknar man från ägglossning är det den 29 feb.
har varit på ett ultraljud och allt va toppen med han. ja det e en han :)
han kommer troligtvis få heta Viggo:)

jag har hittils haft en välgit lätt graviditet. inte vart illamående eller haft massa symptom eller så så det känns väldigt skönt:) det enda är att det e lite svårt att sova men det e inget att gnälla över.

kommer att lägga upp lite bilder både på bebis och mage osv..

hoppas nu bara att jag fortsätter att skriva här hihi. förväntar mig inga läsare eftersom jag själv inte läser bloggar men =P hihi
ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0