yes=)

så skönt bilen gick igenom bestiktingen utan fel:))) ett påpek bara att vi måste "polera" framlampan?! känns underbart:)




vart på gekås idag och köpt de sista julklapparna. hitta dock inget till mamma men vet an annan affär där jag hittar till hon:)



det är så fruktansvärt störande att det inte blir några mellanrum när man tryckt på "enter"?? att allt bara blir en hel lång text.. någon som vet varför eller hur det försvinner? det blev mellanrum i de första inläggen jag skrev??!

 är helt slut nu.. jätte jätte ont i magen har jag med... inge kul alls:/
va ich hälsade på kusin anja och lille jonathan innan med.. en timmer eller något bara.. han låg och sov så sött när jag kom men vaknade efter en liten stund och vägrade sova:)) då blev jag glad iaf så jag fick gosa lite med han:))

Kommentarer
Postat av: mimmi

När du skrivit klart inlägget, tryck på ändra redigerare under inlägget på höger sida sen lägger du in </br> där de ska va mellanrum. Lite jobbigt men du kommer in i de. ;) brukar få lägga in två såna vid första mellanrummet ibland. Vet inte varför men. :P hoppas allt är bra. :) kram

2011-12-02 @ 21:20:38
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Mia

åå tack mimmi det gick:)



det är allt bra här:) hoppas allt är bra med dig med:)

2011-12-03 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0