V.30 <3

Ja då var det va 30:) (29+2) bara 10 veckor kvar:) börjar kännas lite konstigt får jag erkänna.. Förstår inte men har fortfarande sjukt ont i övre delen av magen?.! Himla konstigt och inge kul alls:/


Var och jobbade i tisdags (i befälsmässen) och i onsdags (i restaurangen). Sjukt ont i hela kroppen efter bara 2 dagar. Inge kul..

Har idag vart iväg hela dagen. Jag och syster Nina åkte till mormor vid 9 imorse sen åkte vi till Ikea och sen va vi och försökte hitta lite julklappar till våra gubbar.. Det va lättare tänkt än gjort... Jag fick köpt några till Peter iaf:)



Känner mig väldigt hängig nu sen jag kom hem.. Men kanske inre så konstigt efter kört till Gbg och tillbaka och gått runt hela dagen... Hoppas jag är bättre imorgon. Ingen aning om vad jag ska göra då men det märker vi:))


Kommentarer
Postat av: sara

Fin mage:-) vad har du för mått på magen nu? :D

2011-12-09 @ 09:26:07
Postat av: Mia

tack tack:) vet inte har inte mätt magen:/ så har ingen aning...

2011-12-10 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0