julen

ja då va julen äver även iår.. va en toppen mysig jul hos pappa. vi kom dit vid 14 och åt och sen kolla kalle sen kom tomten och sen åkte vi hem ungefär..
va hos pappa hela fredagen med. först så bakade vi lussekatter och sen knäck, sen va det ju uppesittarkväll:) då kom nina och micke och malin med:) super familje mys..
fick träffat svärfar en snabbis på förmiddagen med.:)

fick ett jätte fint guldarmband av hjärtat med:) fick ett halsband förra julen och nu ett armband i samma serie <3

gjorde min sista dag på båten i tisdags med... känndes skönt. men blev himla besviken på att man inte ens fick en tårta eller avskedsfika eller något alls.... har ändå jobbat där i nästan 4 år... ska bli skönt att vila upp kroppen ordentligt nu inför det som väntar..
 känner inte alls sådana sparkar från lillen längre. nu är det mest knuffar så det börjar nog bli lite trångt kan jag tro;)

jag och hjärtat har städat bort julen idag med. kan tyckas tidigt men skönt att bli av med allt.. och börjat storstäda hela legenheten med. kök och toa och tv rum klart iaf:) sen orkade varken jag eller peter mer så blir till att fortsätta imorgon..

vill upp till åmål och hälsa på snart med... känns som det va evighetersen jag va där nu ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0