fullt upp!

har haft massa att göra känns det som.. i måndags och tisdags jobbade jag hela dagarna. ledig onsdag. då så var jag och gjorde glukosbelastning. det gick toppen bra. man fick ju inte äta efter kl 20 kvällen innan och inte dricka något efter kl 00. så gjorde jag ett blodsocker test på morgonen och då skulle värdet ligga på under 7 och då hade jag 3. så det va jätt ebra. sen skulle man dricka en sockerlösning och sitta där och vänta i 2 timmarför att sedan ta ett nytt blodsockerprov. och då skulle man ha under 10 och då hade jag 6 så det va toppen bra:)) . . jag va klar där kl 11,20 och då ringde hjärat som jag väntat på i evigheter känndes det som. för han hade uppkörning kl 10,45 och han KLARADE DET :) :) :) :) :) helt underbart att mitt hjärta klarade det <3 <3 nu slipper jag köra mer iaf:) himla härligt. sen gick resten av onsdagen åt till att hjärtat körde och så... sen försökte dom fixa bilen med.. det kommer nämligen ingen spolarvätska när man spolar rutorna.. de löste inte det då men hjärtat fick köra bilen til verkstaden idag och fixade det. . . sen har jag jobbat hela dag idag med.:) härligt att ha och göra.. än att bara gå hemma hela dagarna.. blir så uttråkad då. så när jag slutade jobba 18,40 så kom hjärtat och hämtade mig:) könns så sjukt bra:)) . . min lilla sune bus hade namnsdag här om dagen med:)) hihi firade det med en HEL påse blötmat:) dä va hna nöjd kan jag lova hihi:) . . känns förresten som att jag har blåmärken i HELA övre delan av magen.. har verkligen skit ont.. han sparkar så sjukt mycket och hårt så är verkligen helt öm både utan på och inne ifrån magen:( inge kul alls.. hopas han lugnar sig snart lille pojken <3 så mysigt att känna han med men blivit lite för mycket känner jag nu.. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0