4:de advent

idag lyckades jag tända 2:dra adventsljuset och har nu även tänt 3:dje och 4:de:) så nu är advetsljusstaken fin:)

hade nellie här igår och inatt:) mysigt. vi klädde granen:)) visste att vi skulle köpa en gran:) lukar helt underbart i hela lägenhetn nu. hade köpt en julgransfot på öb super fin så när vi skulle sätta i granen va den på tok för liten haha så jag och nellie åkte till ica och kolla och den fanns 1 kvar som tur va:)

möblerat om hela tvrummet med:) blev toppen toppen nöjd. hela rummet blev jätte stort. lite mer anpassat att ha bebis här nu. för nu kna jag ha han i vagnen eller på golvet och se han samtidigt som jag sitter i soffan vilket inte gick innan..

har tvättat alla babiskläder nu med;) hänger på tork. täckena och kuddarna är färdig tvättade med. nina som tvättat det för vi har ju ingen torktumlare så hon fick det i gudmors uppdrag;)) jag och nellie öppnade babysittern inann med. va ju tvugna att se hur den såg ut:) super fin va den. och nellie va så söt och låtsades att hon kunde natta lille viggo och gungade i babysittern å så hihi.

så blir det jobb i morgon och på tisdag. de sista dagarna jag jobbar på båten. känns lite konstigt att sluta efter nästan 4 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0