3:dje advent

har vart och haft 3:dje adventsmys hos pappa med familjen:) super mysigt med mini julbord:)
(fy på mig och peter!! vi jul pyntade ochh allt till 1:a advent men vi har då inte tänt ett ända ljus i adventsljusstaken...)

jag och min käre peter hade en himla diskussion inna om vi ska ha gran eller inte=P jag vill och han vill inte;) men jag köpte allt en julgransfot ändå! och jag kan lova er att det kommer vara en gran här inna jul ;))

har haft kevin här sen igår. vi bakade lussekatter han och jag sen bakade jag kevin och peter pepparkakor med:) sen så pyntade peter och kevin pepparkakorna så fin så med kristyr ;)

kul och träffa syster malin innan med hos pappa. va ett tag sen.. alla va med hos pappa utom nina, micke och ronja. trevligt ändå:)

tror att jag för första gången innan kände att min lille son hade hicka med <3 kände det bara jätte svagt men vet ju inte hur det ska kännas=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0