15 dec!

va iväg och jobbade i måndags och tisdags. börjar bli riktigt jobbigt nu:/
sen på tisdagkvällen när jag gick av så åkte jag hem till kusin anja och lille jonathan <3 super mysigt.

fattar mig verkligen inte på försäkringskassan jag!!!! fyllde i massa uppgifter mm och ansökan om gravid penning och skickade in de och pratade med dom om de flesta uppgifterna eftersom jag inte fatta.
men så idag får jag ändå ett brev om att det saknas uppgifter!!! så ska tydligen min arbetsgivare fylla i att jag krävt omplacering och att det inte finns något lättre jobb! det stog ju för fan i blanketten jag skickade in att de bara var för de anställda och jag e ju bara vikarie! båten kan ju inte be någon med ett lätt jobb bli sjuk så att jag kan jobba!! massa suck! ockar inte med massa krångel..
 sen sökte jag från den 22 dec (nu på torsdag) för då är det 60 dagar kvar till bf! men så har dom ju ca minst 30 dagars handläggningstid som INGEN sagt ett skit om!!! åååååååå


va hos barnmorskan idag med. gick bra. hade gått upp 2 kilo sen sist (4 veckor sedan) så det va toppen bra! har sammanlagt gått upp 10kg nu! känns dock som jag gått upp 40.. är som en stor klump bara ;)
alla mina värden va bra och så  iaf:) och lille bebis hjärta lät med bra:) nästa tid jag har är den 4 jan så lite lugnt nu:) mätte mitt sf mått för första gången idag med, den va på 30 vilket var bra:)
 så efter barnmorskan gick jag och jennie på stan en sväng och försökte hitta en jul och nyårsklänning till mig vilket är helt omöjligt:/

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja du, det va inte mö du gått upp då, helt lagomt ju. Men vet absolut hur du känner dig, jag var som en svettig flodhäst haha!

Fy vad jag längtar te din lillkille kommer ut:D

2011-12-18 @ 10:42:03
Postat av: Mia

känns som as mycket bara.. =P längtar ihjäl mig jag med åååå.. så mysigt vi kommer ha det med våra små pojkar:) <3

2011-12-28 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0