10 dec

Sitter på firman och har skit tråkigt. Peter och en kompis till han håller på och tonar rutorna på våran bil:) blir så fin så. Lite kul att det ska göras nu minsann när Peter fått sitt körkort;) det var då inte aktuellt att göra det när det va jag som körde;) han e för go <3

När dom är klara ska vi in till stan och handla lite och sen ta med Kevin hem så ska han och jag baka lussekattet:) kanske gör pepparkakor med? Får se vad jag orkar;)


Jag va hos kusin Anja igår kväll med:) super mysigt. Gosade med lille Jonathan och blev ännu mer bebis sjuk än vad jag redan är.. Han e ju så sjukt underbar<3 och så kollade vi på film och tjatade:) måste göras om snart igen.


Fick mig en triss kalender av hjärtat igår med:) skrapade de 9 lotter som vart och vann på 3 av dom:)) 75,25,25:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0